Daikin lanceert campagne 'Ready voor Het Nieuwe Verwarmen?' | MarketingTribune Sponsoring

2022-03-18 05:46:56 By : Ms. camille ma

Daikin, de nieuwe KNSB-partner van Schaatsend Nederland, heeft de campagne 'Ready voor Het Nieuwe Verwarmen?' gelanceerd. Oud-schaatser Erben Wennemars en shorttrackers Sjinkie Knegt, Suzanne Schulting, Dylan Hoogerwerf en Lara van Ruijven spelen hierin de hoofdrol.

De consumentengerichte campagne is de start van de vierjarige samenwerking van Daikin met de schaatsbond. De fabrikant van producten in klimaatbeheersing wil zijn merk en duurzame warmtepompen via de schaatssport onder de aandacht van het Nederlandse publiek brengen.

Edwin Hoogerwerf, directeur van Daikin, laat weten: 'We zijn blij dat Erben wilde meewerken aan onze eerste campagne gericht op consumenten. Hij zet zich graag in voor duurzaamheid en is daarmee een fantastische ambassadeur.' Op de website kan men met een warmte-check nagaan of een woning al klaar is voor de nieuwe manieren van verwarmen en wat een wartmepomp kan betekenen als alternatief voor de cv-ketel. Hoogerwerf: 'De isolatie van je huis speelt een belangrijke rol en er zijn verschillende soorten waterpompen: met gebruik van aardwarmte, maar ook van warmte uit de lucht. Daar hoeft je tuin dus niet voor op de schop!'

De nieuwe campagne wordt dit schaatsseizoen ingezet via de sportmedia, online video, bannersdisplay, op radio en in print en bij diverse schaatsevents.

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox: